Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

måndag 3 december 2012

Dag 3: 365 Days Of Color - Trimming the tree

Jag hann inte vara med på dag 2 då jag var på julskyltning halva dan, sen rann tiden bara iväg.
Men idag har jag burit Trimming the tree som även luktar julgran, det var som att va omgiven av jul hela dagen. Det blir bara ett snabbt inlägg för nu är de sovdags så jag orkar med skola imorrn. Jag har målat 3 lager på bar nagel, hade tänkt lägga en mörkare grön under för att få lite djup men får testa det nästa gång.
I could not attend the day 2 since I was on the Christmas decorations around town half the day, then time just ran away.But today I've been wearing Trimming the tree which also smells like Christmas tree, it was like being surrounded by the Christmas all day. It will be just a quick post for now it's bedtime so I can cope with school tomorrow. I have painted 3 coats on bare nails, had planned to add a darker green in order to get some depth, but I'll try it next time.



Är tyvärr lite dåliga bilder då min kamera håller på och lägger av snart. I värsta fall får jag börja foto med min mobil tills jag har råd att köpa en ny. Unfortunately, some bad pictures because my camera is about to quit soon. In the worst case, I have to start photo with my phone until I can afford to buy a new one.

2 kommentarer:

  1. Spännande lack, kul att det luktar lite gran också. Finns det inget lack som luktar pepparkaka dock? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte hittat nått lack med pepparkaka än men skulle va riktigt kul:-)

      Radera