Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

lördag 21 juli 2012

Jade - Vermelho Surreal

Jag tror jag är kär!! Så jävla snyggt detta lack, helt underbart med den blodröda färgen och den underbara holografiska effekten. Jag hade tänkt att vara med på Holo Fredag igår men på badet med dottern på dagen sen vid middagstid åkte vi på thai festivalen på norra så va ganska slut när jag kom hem, så mitt holo bidrag får bli idag istället. Jag ska dock i väg på Sättna dragracing nu snart så blir ett kort inlägg, men finns inte så mycket annat att säga förutom att formulan och penseln är enkel att måla med och resultatet är Underbart! I think I'm in love! So fucking nice this coat, wonderful with the blood-red color and the gorgeous holographic effect. I was planning to join in Holo Friday yesterday but was taking a bath in the pool with my daughter on the day then at noon we went to the Thai festival on the north so was quite tired when I got home, so my holo contribution may be today instead. I will be away on Sättna drag racing now soon so a quick talk, but there is not much else to say except that formula and brush is easy to paint with and the result is wonderful!

Här kommer bilderna så njut.
Here are the pictures so enjoy.




Mitt nya jobb tar slut på mina krafter och dödar mina nagelband, jag får kämpa för att ha hyffsat fina nagelband.
My new job takes out of my energies and kills my cuticles, i have to struggle to have fairly fine cuticle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar