Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

söndag 10 juni 2012

Isadora Gothic Black & China Glaze Glitter Crackle

Kände att jag ville vara med på nail art söndag så hjärnan har arbetat på högvarv med att komma på nått bra, fick hem 4st utav CG's Glitter Crackle  så det fick bli en mani med 3 av dom Glam-more, Gleam me up och Luminous Lavender (Jade-D som jag inte använde). Jag använde Isadora Gothic black som bas och en jäkla massa tejp, sen var det bara att komma på hur och vart vilken färg skulle få va. Vart ganska nöjd med denna men det kunde ha varit lite mer crackle, känns som att de försvinner lite bland glittret men kanske syns mer om man bara har en färg åt gången. I felt that I wanted to join nail art Sunday, the brain has been working flat out to come up with something good, got home 4st out CG's Glitter Crackle, so it had become a mania with 3 of them Glam-more, Gleam Me Up and Luminous Lavender (Jade-D which I did not use). I used Isadora Gothic black as a base and a hell of a lot of tape, then it was just figuring out how and where the color would be. Was quite happy with this but it could have been a bit more crackle, feel like they lost a little among the glitter, but perhaps more visible if you only have one color at a time.

Det får bli ett litet snabbt inlägg för nu ska jag ut i solen och leka med min dotter i sandlåda/lekparken:-) It's just a little quick post for now I'll go out in the sun and play with my daughter in the sandbox / playground :-)





4 kommentarer:

  1. Cool manicure. :)
    I followed you.
    Stay in touch,
    xoxo
    Visit: thereviewella.blogspot.com
    P.S. Follow back, maybe? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ty, yeah its quite nice and glittery this mani:-)

      And sry i dont roll that way, if i like a blog i follow it not just cus that person follows me. But ty for liking my blog and ill have a look at your:-)

      Radera
  2. Svar
    1. Vart riktigt nöjd med den där, har fortfarande kvar manin vilket är ovanligt för mig:-) Brukar måla om dom nästan varje kväll om orken/tiden finnes, sällan jag har samma i 2dagar lr mer.

      Radera