Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

torsdag 5 april 2012

EOTD: Easter pretty

Va in till stan idag så passade på att göra en liten påsk sminkning. Jag fick några blickar när jag gick där med mitt färgglada smink bland alla normal/icke sminkade, tycker dock de är lite kul att stå ut så gjorde mig inget.

went into town today and took the opportunity to make a little Easter makeup. I got some looks when I went there with my colorful make-up of all the normal / non-painted, however, think they're fun to stand out so did not mind.

 Produkter jag använt:
  • Clinique Superfit makeup foundation - 05 neutral
  • Clinique Blended face powder - 20 invisible blend
  • Makeup store cyber shadow - RA
  • Coastal scent 180 palette - purple & turquoise
  • Isadora inliner kajal - Blonde
  • Makeup store eyeliner - Lavendel patel
  • makeup store eyeliner - Crazy lazy metallic
  • Isadora Build-up mascara extra volume
  • H&M Blusher - Sweet rose

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar