Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

torsdag 19 april 2012

Dagis förkylning

Har vart halv död i en vecka nu då dottern smitta mig med sin dagis förkylning.
Idag har ja vart lite piggare och orkat måla om till holo som infaller imorrn, så håller tummarna att de blir sol imorrn:-)
Have been half dead for a week now since my daughter infected me with her ​​kindergarten cold.
Today I got a little more alert and have managed to paint the holo nail polish that falls tomorrow, so fingers crossed that it will be sunny tomorrow :-)


Här är den skyldige som smittat mig med dunder baciller.
Here is the guilty who infected me with thunder bacilli. 







2 kommentarer:

  1. Nämen vilken söt bebis ;)
    Åh, alla är förkylda, t.om. jag...
    Ta hand om dig ;)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är en riktigt gobit så kan ju inte ens va lite sur på hon för att hon smitta mig:-p
      Är samma här, varenda en jag känner är förkyld.
      Och krya på dig själv:-)

      Radera