Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

söndag 22 april 2012

CG - Stella, Isadora - violet vain + glitter

Nail art söndag igen, gud vad veckorna går fort. Idag blev det en gradient av lila med glitter, jag är riktigt nöjd med den här. Först har jag använt CG - Stella som jag dutta dit med en svamp sen isadora violet vain på tipparna för att få en liten gradient, sen måla jag ett lager CG -  Fairy dust och toppa sen med NYX - Ice glitter.
Nail Art Sunday again, god weeks go by fast. Today was a gradient of purple with glitter, I'm really happy with this. First, I have used CG - Stella that I dab there with a sponge then Isadora Violet vain at the tips to get a small gradient, then I paint a layer of CG - Fairy Dust and then top it with NYX - Ice glitter.

Utan blixt





Med blixt





4 kommentarer:

  1. Superhäftiga. Kanonsnygg färgkombination.

    SvaraRadera
  2. Vart riktigt bra de här, måste testa att göra den i fler färger. Turkost kannog bli super snyggt till sommaren lr gult oh de måste jag testa snart:-)

    SvaraRadera