Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

lördag 3 mars 2012

Job Interview

Va på ännu en jobb intervju i torsdags och då var de bara att lacka på ett snyggt dovt färgmässigt lack, kunde dock inte låta bli att pynta de lite med en snygg french manicure with a twist.


Lacket jag har använt är Depend Nr: 253
på tipparna svart och vit acryl färg, top lack Seche Vite.
Är ganska nöjd med den här lackningen, känns snygg enkel och sofistikerad.


Went to yet another job interview on Thursday and then it was just to paint in a nice dull color, paint, however, could not help decorate the bit with a nice french manicure with a twist.
I'm Pretty happy with this varnishing, feels nice simple and sophisticated.
 
The polish I have used is Depend No.: 253
at the tips black and white acrylic paint, top coat of Seche Vite.

2 kommentarer:

  1. Väldigt elegant och sobert! Hoppas du får jobbet med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag va väldigt nöjd med lackningen, testade även att toppa med Nubars Matta lack och de vart jäkligt snyggt de oxå.

      Jag håller tummarna jag oxå, måste ju ha ett jobb om ja ska kunna försörja mitt återupptagande nagellacks beroende och så klart Saga och allt hon behöver. Senast idag köpte jag 4 till lack även fast ja har köp förbud just nu:-P

      Radera