Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

tisdag 20 mars 2012

Ica Maxi

Jag skulle till ica maxi och handla lite mat och tänkte att då kan jag ju passa på att köpa ett av MIYO nagellack som finns men icke kom hem med 4 andra istället, Suck iof så är ju inte de dåligt men va ju sugen att testa MIYO. Dom 4a de vart är China Glaze - Polorized från Prismatic collection 2012. NYX Girls - White Hearts. Color Club - Magic attraction & Color Club - untamed luxury. Jag får försöka ta mig dit nästa vecka och köpa ett MIYO lack.

7 kommentarer:

  1. What! Har du China Glaze och Nyx på din Ica Maxi??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nyx girls och nyx makeup, china glaze prismatic och några vanliga, även lite zoya lack:-) Trodde de va standard på alla maxi.

      Radera
    2. Omg. Nej verkligen inte :( På de två Maxi i min stad har jag bara mini Color Club. Och så brukar de ha rea på några såna äldre Isadora i de större flaskorna (och Depend och de andra vanliga sminkmärkena då också). Jag måste alltså åka på en Maxi-turné. Haha

      Radera
    3. Kolla om du hittar nån som vill/kan sponsra dig att åka runt och recensera vad för olika nagellack och smink märken alla ica maxi har i sverige:-)

      Radera
    4. Haha åh vilket roligt sommarjobb det hade varit xD Maxi är ju faktiskt min favoritaffär :) Blir det nån bilsemester i år ska jag passa på att kolla!

      Radera
  2. I vilken stad är det de säljer NYX?

    SvaraRadera