Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

lördag 3 mars 2012

checkered out of order

För mycket lack och för mycket idéer men för lite tid.
Det är nästan så att jag skulle kunna måla om naglarna säkert 3 gånger per dag om jag haft tid till de, men just nu är de lite svårt då saga tar upp mycket av min tid. Svårt att förklara för en 1½åring att du får vänta lite mamma ska bara låta nagellacket torka sen kan vi busa, äta, bytas på m.m:-P




 Men vilken tur att vi har många dagar på året istället och många år kvar så på nått sätt borde jag kunna få utlopp för alla mina idéer och även få nya. Lacken ökar hela tiden kan ja lova, senast idag köpte jag 4st och har även ett par på ingående, tror jag måste byta ut Lennart mot Helmer ganska snart.
Lacken jag använt är:
OPI Katy Perry The One That Got Away
Depend Nr: 039

Too much polish and too many ideas but too little time.
It's almost as if I could paint my nails surely 3 times a day if I had time to, but right now they are a little difficult when saga takes up much of my time. Hard to explain to a 1 ½ year old that you will have to wait a little while mum will just let the polish dry then we can have fun, eat, diaper change, etc.:-P
 But how lucky that we have many days in a year instead, and many years away so somehow I should be able to express all my ideas and also get new ones. The lacquer is increasing all the time, I can promise, later today I bought 4 pieces and also have a couple on their way, think soon I will have to replace Lennart against Helmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar