Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

fredag 9 mars 2012

Brite Bird Frankly My Dear

Äntligen Holo fredag. Här har jag använt Sanna's vår gröna Franken holo lack Frankly My Dear och frankly my dear it is gorgeous, jag bara känner hur våren glimmar från mina naglar. Formulan va lätt att jobba med och torkade snabbt så 5/5, har direkt inget illa att säga om de. Lacket i allmänhet är underbart och jag kommer beställa flera så fort jag har råd. Kände dock att de var lite svårt att foto, vill ju få så bra bilder som möjligt så man inte missar dess underbara holo effekt.







Finally Holo Friday. I've used Sanna's spring green Franken holo polish Frankly My Dear, and frankly my dear it is gorgeous, I can feel spring glitters from my nails. The formula was easy to work with and dried quickly so 5/5, has directly nothing bad to say about it. The polish is generally wonderful and I will order more as soon as I can afford. Felt that they were a little difficult to photograph, want to get as good pictures as possible so you do not miss its wonderful holo effect.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar