Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

torsdag 29 mars 2012

Brite Bird - The Dynamos & Hopscotch Kids Lacquer, Bubble Gum Gubble Gum in a Dish

Har haft fullt upp i veckan och varit jätte trött så har inte orkat blogga nått, men nu är jag tillbaka igen.

Har köpt 2 till av Sanna's Franken lack, jag kunde inte låta bli dom är ju såå snygga. Idag har jag The Dynamos som är ett blått jellylack med silver glitter, och det är helt underbart snyggt. Formulan va helt ok att måla med och likaså torktiden. Jag köpte även Oy with the poddles already så kommer swatches på det snart när jag känner för lite glitter lack med lila bas.

Have been busy this week and have been really tired so have not managed to blog something, but now I'm back again.
Have bought 2 to the Sanna's Franken paint, I could not help but they're sooo cute. Today I am wearing The Dynamos is a blue jelly coat with silver glitter, and it's really wonderfu. The formula was totally ok to paint with, and also the drying time. I even bought Oy With The poddles Already then the swatches of it soon when I feel a little glitter paint with purple base.




 Skulle in och träffa min Yrkeskonsult så vad är inte bättre än att matcha sminkningen, eftersom jag mest är hemma hela dagarna så blir de mest att jag slänger på lite mascara ibland så jag passade på att sminka mig.

Would in and meet my professional consultant, so what is no better than to match the makeup, because I'm most at home all day so will be the most that I throw on some mascara sometimes so I took the opportunity to do some makeup.



Produkter jag använt:
  • Clinique Superfit makeup foundation - 05 neutral
  • Clinique Blended face powder - 20 invisible blend
  • Isadora perfect contour kajal - royal blue
  • Isadora inliner kajal - Blonde
  • Makeup store eyeliner - Lavendel patel
  • Isadora Build-up mascara extra volume
  • H&M Blusher - Sweet rose
  • Costal scent 180 Palette

Hopscotch Kids Lacquer, Bubble Gum Gubble Gum in a Dish



Och har man en nagellacks tokig mamma såklart ska dottern och ha fina naglar. Hopscotch Kids Lacquer, Bubble Gum Gubble Gum in a Dish. Dom kostar lite mycket så köpte bara ett, men kommer nog köpa fler lite senare fram över.

And you have a nail polish crazy mom of course is the daughter also have nice nails. Hopscotch Kids Lacquer, Bubble Gum Gubble Gum in a Dish. They cost a bit much so I bought just one, but will probably buy more later to come.


Hitta på Eleven.se Hopscotch kids nagellack.
Hopscotch Kids Lacquer är giftfria och barnvänliga nagellack med vattenbaserad formula. Du och ditt barn slipper starka dofter och får ett lack med bra kvalitet, lång hållbarhet och levande färger.
Fri från toluen, dibutylftalat, formaldehyd, nitrocellulosa, butyl och etyl acetater, aceton, FD&C, stenkolstjära & sjö färger.Ingredienser
Water, acrylic polymerlemulsion, Butoxy Diglycol,lNon-toxic colorants.

Find it at Eleven.se Hopscotch Kids nail polish.
Hopscotch Kids Lacquer is non-toxic, child-friendly nail polish with water-based formula. You and your children do not have strong odors and get a paint with good quality, long lasting and vibrant colors.
Free from toluene, dibutyl phthalate, formaldehyde, nitrocellulose, ethyl and butyl acetates, acetone, FD & C lake, and coal tar färger.Ingredienser
Water, acrylic polymerlemulsion, butoxy diglycol, lNon-toxic Colorants.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar