Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

onsdag 21 mars 2012

NOTD: Black Matte

Skulle in och träffa min yrkeskonsult och tyckte att stilrent och snyggt passar då. Insåg när jag målade att jag måste ta och skaffa ett nytt svart lack, det jag har var som tuggummi typ. En enkel design med matt lack och lämnat tipparna blanka, använde en dotting penna för att göra prickar på accent fingret för lite uppiffning. Såg nu att de vart lite dåliga bilder, de blänkte så himla mycket från solen att ja såg knappt nått när jag knäppte och Saga satt själv och åt mellis så hade lite bråttom, och ignorera min trasiga nagel på pekfingret.




Would go in and meet my professional consultant and felt that clean and tidy paint suits then. I realized when I painted that I need to and get a new black paint, it was like chewing gum kinda. A simple design with a matt varnish, leaving the tips shiny, used a dotting pen to make dots on the accent for a little Extra fun. Now saw that there was some bad pictures, they shone so much from the sun that I saw hardly anything when I snapped and Saga sat and ate snacks so had a bit of a hurry, and ignore my broken nail on the index finger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar